Bonyolult vagy egyszerű kérdés?

Manapság már szinte mindent meg lehet rendelni az internet segítségével, a csomagküldő szolgáltatok pedig virágkorukat élik, hiszen az emberek szeretnek kényelmesen vásárolni, az otthonukból ki se mozdulva, egyetlen mozdulattal a kosárba tenni az épp szükséges terméket. De mi történik ma már, amikor egy termékre rengeteg konkurens versenyző eladó áll sorba? A vevő nyilván az alapján fog tudni döntést hozni, hogy mennyire korrekt a weboldal felépítése, mennyire pontos a tájékoztatás, mennyibe kerül a termék és nem utolsó sorban, hogy hogyan is néz az ki pontosan. Ez pedig már a termék fotózás feladatkörét tárja elénk.

Lehet számtalan módon termékfotókat készíteni ugyanis az adott termékről a weboldalra, de nyilván minél részletgazdagabb és valósághűbb a kép, minél szebb a bevilágítás annál pontosabban meg tudja ítélni a vevő a kép alapján, hogy arra a termékre van-e szüksége. Tulajdonképpen már a válogatás pillanatában biztosak lehetünk abban egy profi termékfotó segítségével, hogy amikor kibontja a kézhez kapott csomagot a vásárlónk elégedett lesz. Ez pedig manapság már nem csupán a vevői elégedettség mérése és folyamatos alakítása miatt fontos, hanem a visszaküldött csomagok számának leredukálása miatt is.

Gondoljunk csak bele, mennyi munkától, felesleges feladattól szabadítjuk meg magunkat és egyben vállalkozásunkat is, hogy ha a minimálisra, mondjuk úgy, szinte nullára redukáljuk az elégedetlen ügyfelek és a vissza küldött csomagok számát? Nem beszélve arról, hogy egy gondolkodóba eső vásárló jelölt egy tökéletes kép segítségével azonnal biztos döntést tud hozni, és valószínűleg minket fog választani. Megéri tehát ma már egy profi csapattal, mint amilyen a Fotoda végeztetni a termék fotózás feladatát, mert abban az esetben nem csak abban lehetünk biztosak, hogy valóban profi és gyönyörű képeket kapunk a termékünkről, hanem abban is, hogy a járulékos eredményei ennek a profi megoldásnak további sikerekhez fognak eljuttatni bennünket.